13

Mazkur maqolada bojxona organlari xodimlarining xizmat samaradorligini oshirishda rag‘batlantirish motivatsion omil sifatida tahlil qilinadi. Xodimlarning mehnat unumdorligi, kasbiy o‘sishi va xizmat intizomini mustahkamlashda motivatsiyaning o‘rni va uning asosiy turlari yoritib beriladi. Rag‘batlantirishning moddiy va ma’naviy shakllari, ularning bojxona xodimlari faoliyatiga ta’siri, shuningdek, samarali rag‘batlantirish tizimini shakllantirish bo‘yicha tavsiyalar bayon etiladi. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, xodimlarni rag‘batlantirish tizimini takomillashtirish ularning ishga bo‘lgan qiziqishini oshirish, korrupsiya xavfini kamaytirish va umumiy xizmat sifatini yaxshilashga xizmat qiladi.

  • Read count 13
  • Date of publication 08-01-2025
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages273-281
Ўзбек

Mazkur maqolada bojxona organlari xodimlarining xizmat samaradorligini oshirishda rag‘batlantirish motivatsion omil sifatida tahlil qilinadi. Xodimlarning mehnat unumdorligi, kasbiy o‘sishi va xizmat intizomini mustahkamlashda motivatsiyaning o‘rni va uning asosiy turlari yoritib beriladi. Rag‘batlantirishning moddiy va ma’naviy shakllari, ularning bojxona xodimlari faoliyatiga ta’siri, shuningdek, samarali rag‘batlantirish tizimini shakllantirish bo‘yicha tavsiyalar bayon etiladi. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, xodimlarni rag‘batlantirish tizimini takomillashtirish ularning ishga bo‘lgan qiziqishini oshirish, korrupsiya xavfini kamaytirish va umumiy xizmat sifatini yaxshilashga xizmat qiladi.

Author name position Name of organisation
1 Qodirov E.E. katta inspektori, bojxona xizmati katta leytenanti Bojxona qo‘mitasining Inson resurslarini rivojlantirish va boshqarish boshqarmasi
Name of reference
1 Maslow, A. H. (1943). A theory of human motivation. Psychological Review.
2 Herzberg, F. (1966). Work and the Nature of Man. World Publishing.
3 Vroom, V. H. (1964). Work and Motivation.
4 O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 12-apreldagi “O‘zbekiston Respublikasi Davlat bojxona xizmati organlarining faoliyatini tashkil etish to‘g‘risida” PQ-3665-son qarori.
5 O‘zbekiston Respublikasining 2018-yil 10-oktabrdagi “Davlat bojxona xizmati to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuniga o‘zgartish va qo‘shimchalar kiritish haqida”gi O‘RQ-502-son Qonuni.
6 Джобс, Р. (2017). Мотивация на государственных должностях: практический опыт из разных стран. Журнал государственной службы, 12(3), 25-35.
7 Томас, К. (2019). Мотивация и управление персоналом в госсекторе. М.: "Государственная служба и ее управление".
8 Михайлова, О. Н. (2020). Социальные аспекты мотивации сотрудников: опыт госструктур. Журнал "Государственная служба и административное право", 3, 78-90.
9 Таможенная служба России (2021). Влияние мотивационных факторов на эффективность работы таможенных органов. Аналитический отчет. www.customs.ru.
10 Крылова, С. П. (2021). Управление персоналом в государственной сфере: основы мотивации. М.: Юрайт.
11 Ерофеева, И. Н. (2020). Анализ эффективности мотивационных программ в сфере государственного управления. Вестник высшей школы, 6, 112-120.
12 Ларионов, А. В. (2022). Инструменты мотивации сотрудников в таможенной службе: основные подходы и стратегии. Таможенные исследования, 4, 33-46.
13 Романов, И. С. (2018). Мотивация труда в системе государственного управления и на государственной службе. Вестник Административного права и управления, 15(2), 55-68.
14 Шмидт, В. П. (2017). Адаптация мотивационных моделей для эффективного управления персоналом в государственных органах. Государственное управление и экономика, 9, 82-96.
15 Голубев, Д. А. (2022). Психология мотивации на государственной службе. М.: Академический проект.
16 Мотивация на госслужбе. (2023). Опыт России и зарубежных стран: Обзор практик мотивации сотрудников в органах государственной власти и на таможенной службе. Журнал "Государственная служба", 7(1), 50-65.
17 Репин, М. В. (2016). Мотивация и ее влияние на качество работы в сфере государственного обслуживания. Журнал «Управление персоналом», 12, 20-30.
Waiting