Ushbu maqolada Oliy ta’lim o’qituvchilarining dars jarayonidagi interaktiv ilovalardan foydalanishi, mavzuni talabalarga to’liq yetkazib berishi va interfaol usullarda o’tishi haqida yoritiladi. Shuningdek, talabalar mavzu bo’yicha berilgan muammoni hal qilish uchun muhim bo'lgan ma'lumotlarni ajratib olishadi. Boshqaruv fanlari shubhasiz, yaxlit va to'liq obro'li va izchil bilimlar to'plami sifatida o'qitilishi ham tahlil etiladi.
Ushbu maqolada Oliy ta’lim o’qituvchilarining dars jarayonidagi interaktiv ilovalardan foydalanishi, mavzuni talabalarga to’liq yetkazib berishi va interfaol usullarda o’tishi haqida yoritiladi. Shuningdek, talabalar mavzu bo’yicha berilgan muammoni hal qilish uchun muhim bo'lgan ma'lumotlarni ajratib olishadi. Boshqaruv fanlari shubhasiz, yaxlit va to'liq obro'li va izchil bilimlar to'plami sifatida o'qitilishi ham tahlil etiladi.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Orinbaeva A.O. | doktorant | Nukus davlat pedagogika institut |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Condruz-Bacescu, M. (2020). Promoting open education and free educational resources. In: eLearning and Software for Education Conference (pp. 305–311). London: National Defence University Publishing House. DOI: 10.12753/2066-026X-20-039]2.U.Yuldashev, M.Mamarajabov va S.Tursunov “Pedagogik Web-dizayn” sabaqlıq, T-2013 jıl.3.Yuldashev U.Yu., Boqiyev R.R., Zokirova F.M. Informatika o‘qitish metodikasi. Oqıw qollanba. Tashkent. «Talqin» 2004. 187-b.4.Michael Henderson, Geoff Romeo. Teaching and Digital Technologies Cambridge University Press 2015.5.Ishmuhamedov R., Abduqodirov A., Pardayev A. Ta’limda innovatsion texnologiyalar (ta’lim muassasalari pedagog-o‘qituvchilari uchun amaliy tavsiyalar). –T.: “Iste’dod” jamg‘armasi, 2008. –180 b. |