Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilariga badiiy asarlar orqali tarixiy kontseptlarni o‘rgatish, ularning tafakkurini kengaytirish, tarixiy xotirani shakllantirish va ma’naviy-ma’rifiy tarbiyani chuqurlashtirishga yordam beradigan kanseplar yoritilgan. Badiiy asarlar orqali o‘quvchilar tarixiy davrlarni, voqealarni va shaxslarni o‘rganib, ulardagi sabab va oqibatlarni tahlil qilishni o‘rganadilar. Ularning tarixiy tafakkurini rivojlantirish va voqealarni chuqurroq tushunishga yordam beradi.
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilariga badiiy asarlar orqali tarixiy kontseptlarni o‘rgatish, ularning tafakkurini kengaytirish, tarixiy xotirani shakllantirish va ma’naviy-ma’rifiy tarbiyani chuqurlashtirishga yordam beradigan kanseplar yoritilgan. Badiiy asarlar orqali o‘quvchilar tarixiy davrlarni, voqealarni va shaxslarni o‘rganib, ulardagi sabab va oqibatlarni tahlil qilishni o‘rganadilar. Ularning tarixiy tafakkurini rivojlantirish va voqealarni chuqurroq tushunishga yordam beradi.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Qodirova B.T. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Raximov R., Fayziyev F. Yoshlar dunyoqarashi shakllanishida tarixiy ong va tarixiy xotira‖ T: O‘zbekiston, 2008. 18-b. |
2 | 2. Karimov I.A. Vatan ravnaqi uchun har birimiz mas‘ulmiz. 9-jild, T.: ―O‘zbekiston, 2001. 438-b. |
3 | 3. Абдуллажонова Д. Тарихий онг ва тарихий хотира. // Фалсафа ва хукук.. - Тошкент, 2004. - № 2, |
4 | 4. Эркаев А. Тафаккур эркинлиги. – Т.: Маънавият, 2007. 69-б. |
5 | 5. Matyew Gareth. Philosofy and the young child. – Cambridge: Harward Temпl University Пress, 1988. |
6 | 6. Ҳошимов К., Нишонова С., Ҳасанов Р. Педагогика тарихи. – Т. Ўқитувчи, 1996. – 446-б |
7 | 7. Tulenov J. Qonun falsafiy tushuncha sifatida. -T.: 1959. 71-b. |
8 | 8. Туленов Ж., Жабборов И. Тарихий онгни ривожлантириш - давр талаби. - Т.: Мехнат, 2000, 7-бет. |