14

Maqolada tа’lim vа tаrbiyа jаrаyoni hаr bir o‘qituvchidаn ulkаn аql-zаkоvаt, sаbr-tоqаt, mаtоnаt, o‘quvchilаrgа vа o‘z kаsbigа yuksаk mеhr-muhаbbаtli bo‘lishni tаlаb etishi hamda, pedagogik kasbda maqsadga erishish uchun o‘qtuvchining faqat bilimdon bo‘lishi, u yoki bu fanini chuqur bilishining yetarli emasligi, u bolalarning yosh va ruhiy hususiyatlarini e’tiborga olib biror fanni qay darajada, qanday usullar bilan o‘rgatishini ham bilishi zarurligi, bu yo‘lda o‘qituvchi omili asosiy vazifani bajaruchisi ekanligi yoritilib berilgan.

  • Read count 14
  • Date of publication 10-05-2025
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages83-86
Ўзбек

Maqolada tа’lim vа tаrbiyа jаrаyoni hаr bir o‘qituvchidаn ulkаn аql-zаkоvаt, sаbr-tоqаt, mаtоnаt, o‘quvchilаrgа vа o‘z kаsbigа yuksаk mеhr-muhаbbаtli bo‘lishni tаlаb etishi hamda, pedagogik kasbda maqsadga erishish uchun o‘qtuvchining faqat bilimdon bo‘lishi, u yoki bu fanini chuqur bilishining yetarli emasligi, u bolalarning yosh va ruhiy hususiyatlarini e’tiborga olib biror fanni qay darajada, qanday usullar bilan o‘rgatishini ham bilishi zarurligi, bu yo‘lda o‘qituvchi omili asosiy vazifani bajaruchisi ekanligi yoritilib berilgan.

Author name position Name of organisation
1 Mirzayev S.O. o'qituvchi ADPI
Name of reference
1 1. Kаrimov I.А. Yuksаk ma‘nаviyаt – yengilmаs kuch. –Toshkent: Mаnаviyаt 2010. 38-b.
2 2. Mirziyayev Sh.M. “Yangi O‘zbekiston taraqqiyot strategiyasi”. Toshkent. 2020. 21-b.
3 3. https://muhаz.org/fаni-boyichа.html?pаge=9
4 4. Musurmonov R., Мusurmonova М. “Тa‘lim faoliyati sharoitida o‘qituvchi va o‘quvchilar o‘rtasidagi nizolarning oldini olish – ta’lim samaralidorligi omili” Academic research in educational sciences volume 2 | ISSUE 4 | 2021
Waiting