Maqolada bolalarni estetik tarbiyalashda ijodiy faoliyatning o‘rni muhokama qilinadi. Bundan tashqari, ko‘p darajali qo‘llash texnikasida ishlarni bajarish misolida san'at va hunarmandchilik bolalar san'at maktablari o‘quvchilarining badiiy qobiliyatlarini shakllantirish vositalaridan biri sifatida ko‘rib chiqiladi.
Maqolada bolalarni estetik tarbiyalashda ijodiy faoliyatning o‘rni muhokama qilinadi. Bundan tashqari, ko‘p darajali qo‘llash texnikasida ishlarni bajarish misolida san'at va hunarmandchilik bolalar san'at maktablari o‘quvchilarining badiiy qobiliyatlarini shakllantirish vositalaridan biri sifatida ko‘rib chiqiladi.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Dushabayeva G.M. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Ivaxnova L.A. “Badiiy ta'lim” yo‘nalishi bo‘yicha magistrlarni tayyorlash dasturining kontseptsiyasi va mazmuni. Tasviriy san'at. // Omsk ilmiy gazetasi. Seriya: jamiyat, tarix, zamonaviylik. Omsk, 2011 — № 3(98). 188-192-b. |
2 | 2. Dyachenko O. M. Maktabgacha yoshdagi bolaning tasavvuri. M.: Bilim, 1996. 211-b. |
3 | 3. Plexanov A. V. Pedagogik universallarning Milliy yuzlari: rus pedagogikasi nazariyasi va tarixi muammolari: ilmiy maqolalar to‘plami. Vladimir davlat pedagogka universitet, 2005-331-b. |
4 | 3. Devin P. O. Milliy rus ta'limi to‘g‘risida. // Rus maktabi. 1916. № 2–3. 11-b. |
5 | 4. Shatunova O. V. San'at va hunarmandchilikning zamonaviy turlari. Darslik. 2015 |
6 | 5. Shatunova O.V., Sergeeva A. B. Elabuga. YEI KFU nashriyoti, 2015. 148-b. |