15

Ushbu maqolada ona tili va tabiiy fanlarni qiyosiy o‘rganish metodikasining o‘quvchilarda ijodiy faoliyat ko‘nikmalarini shakllantirishdagi o‘rni va ahamiyati ko‘rib chiqilgan. Maqolada ona tili va tabiiy fanlarning o‘zaro aloqasi, qiyosiy o‘rganish metodikasining ahamiyati hamda
97
bu metodika yordamida o‘quvchilarda ijodiy va mantiqiy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirish imkoniyatlari muhokama qilinadi. Shuningdek, metodikaning amaliy jihatlari, o‘quvchilarga ilmiy va ijodiy faoliyatni rivojlantirishda qanday yordam berishi haqida batafsil ma'lumot beriladi.

  • Read count 15
  • Date of publication 10-05-2025
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages96-101
Ўзбек

Ushbu maqolada ona tili va tabiiy fanlarni qiyosiy o‘rganish metodikasining o‘quvchilarda ijodiy faoliyat ko‘nikmalarini shakllantirishdagi o‘rni va ahamiyati ko‘rib chiqilgan. Maqolada ona tili va tabiiy fanlarning o‘zaro aloqasi, qiyosiy o‘rganish metodikasining ahamiyati hamda
97
bu metodika yordamida o‘quvchilarda ijodiy va mantiqiy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirish imkoniyatlari muhokama qilinadi. Shuningdek, metodikaning amaliy jihatlari, o‘quvchilarga ilmiy va ijodiy faoliyatni rivojlantirishda qanday yordam berishi haqida batafsil ma'lumot beriladi.

Author name position Name of organisation
1 Temirova S.A. o'qituvchi ADPI
Name of reference
1 1. Nizamov A. Ona tili va tabiiy fanlarning o‘qitish metodikasi. Toshkent: O‘zbekiston Milliy Universiteti. 2019. 77-b.
2 2. Raxmatov F. O‘qitishda integratsiyalashgan yondashuvlar va ularning o‘quvchilarda ijodiy faoliyatni rivojlantirishdagi o‘rni. Buxoro: Buxoro Davlat Pedagogika Universiteti. 2021. 82-b.
3 3. Ismatova N. Ona tili va tabiiy fanlarning o‘quvchilarda ijodiy faoliyatni rivojlantirishdagi roli. Toshkent: O‘zbekiston Milliy Universiteti. 2019. 108-b.
4 4. Salimov S. Ona tili va tabiiy fanlar: Integratsiyalashgan yondashuv. Samarqand: Samarqand Davlat Universiteti. 2020. 117-b.
5 5. Baxodirov M. Qiyosiy o‘rganish metodikasi va uning ta'limda qo‘llanilishi. Buxoro: Buxoro Davlat Pedagogika Universiteti. 2018. 94-b.
6 6. Shodiyodov D. Ijodiy faoliyatni rivojlantirishda qiyosiy o‘rganish metodikasining o‘rni. Toshkent: O‘zbekiston Ta'lim Akademiyasi. 2021. 34-b.
7 7. Xamidov A. Metodikaning amaliy ahamiyati va uning o‘quvchilarda ijodiy faoliyatni shakllantirishdagi roli. Farg‘ona: Farg‘ona Davlat Universiteti. 2022. 49-b.
8 8. Bekturov D. O‘quvchilarda ijodiy faoliyatni shakllantirishda qiyosiy metodlarni qo‘llash. Namangan: Namangan Davlat Universiteti. 2023. 90-b.
Waiting