Ushbu maqolada bo‘lajak tarbiya fani o‘qituvchilarining metodik tayyorgarligini takomillashtirish va kasbiy rivojlantirishning ilmiy-pedagogik muammolari tadqiq qilingan. Unda bo‘lajak “Tarbiya” fani o‘qituvchilarini kasbiy va metodik rivojlantirish tamoyillari, nazariy va pedagogik jihatlari ilmiy asoslangan. Bo‘lajak “Tarbiya” fani o‘qituvchilarini metodik tayyorlash haqida va o‘quvchilarga tarbiya fanini turli metodikalar orqali tushuntirish yoritilgan.
Ushbu maqolada bo‘lajak tarbiya fani o‘qituvchilarining metodik tayyorgarligini takomillashtirish va kasbiy rivojlantirishning ilmiy-pedagogik muammolari tadqiq qilingan. Unda bo‘lajak “Tarbiya” fani o‘qituvchilarini kasbiy va metodik rivojlantirish tamoyillari, nazariy va pedagogik jihatlari ilmiy asoslangan. Bo‘lajak “Tarbiya” fani o‘qituvchilarini metodik tayyorlash haqida va o‘quvchilarga tarbiya fanini turli metodikalar orqali tushuntirish yoritilgan.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Yoqubaliyeva D.P. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 20-apreldagi "Oliy ta'lim tizimini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g'risida"gi PQ-2909-son qarori. www. lex. uz |
2 | 2. Muslimov N.A. va boshqalar. Kasb ta’limi o‘qituvchilarining kasbiy kompetentligini shakllantirish texnologiyasi/ Monografiya.–T.: “Fan va texnologiya” nashriyoti, 2013. |
3 | 3. Беспалко В.П. “Педагогика ипрогрессив ныетехнологии.” – М.: Педагогика, 1989. –168 с. |
4 | 4. Tolipov O‘. “Oliy pedagogik ta’lim tizimida umummehnat va kasbiy ko‘nikma hamda malakalarni rivojlantirishning pedagogik texnologiyalari”. – T.: “Fan”, 2004. – 361 b |
5 | 5. Yoqubaliyeva D.Z. Bo‘lajak tarbiya fani o‘qituvchilarini kasbiy-metodik rivojlantirish orqali fanni o‘qitishga tayyorlash. Universal xalqaro ilmiy jurnal, (2024). 1(4), 190-192. |
6 | 6. Umida, U., & Dilafruz,Y. (2023). O‘QUVCHI YOSHLARDA KITOBXONLIK MADANIYATINI RIVOJLANTIRISH. UNIVERSAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES, PHILOSOPHY AND CULTURE, 1 (1), 106-115. |