Ushbu maqolada ijod maktablari o‘qituvchilarining ilmiy tadqiqotchilik ko‘nikmalarini rivojlantirish masalasi tahlil qilinadi. Tadqiqot natijalariga ko‘ra, o‘qituvchilarning aksariyati ilmiy-tadqiqot metodologiyasiga qiziqish bildirsa-da, amaliy ko‘nikmalarga ega emasligi aniqlangan. Muammolarni bartaraf etish uchun ilmiy treninglar, maqola yozish bo‘yicha o‘quv kurslari va ilmiy loyihalarda ishtirok etish imkoniyatlarini kengaytirish tavsiya etiladi.
Ushbu maqolada ijod maktablari o‘qituvchilarining ilmiy tadqiqotchilik ko‘nikmalarini rivojlantirish masalasi tahlil qilinadi. Tadqiqot natijalariga ko‘ra, o‘qituvchilarning aksariyati ilmiy-tadqiqot metodologiyasiga qiziqish bildirsa-da, amaliy ko‘nikmalarga ega emasligi aniqlangan. Muammolarni bartaraf etish uchun ilmiy treninglar, maqola yozish bo‘yicha o‘quv kurslari va ilmiy loyihalarda ishtirok etish imkoniyatlarini kengaytirish tavsiya etiladi.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Nurmatova S.I. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Radjabov A. Ilmiy tadqiqot asoslari. –Toshkent: Tafakkur-Bo‘stoni. 2012. 71-b. |
2 | 2. Asilova G.A. Ilmiy tadqiqot faoliyati asoslari. Uuslubiy qo‘llanma. –Toshkent. 2020. 22-b. |
3 | 3. Tursunov H. Pedagogik tadqiqotlar metodologiyasi. –Toshkent “O‘qituvchi”, 2015. 78-b. |
4 | 4. Karimov S. Tadqiqot metodlari va ularning qo‘llanilishi. –Toshkent: “Fan”, 2016. 112-b. |
5 | 5. Usmonova U. Pedagogik innovatsiyalar va tadqiqotlar. –Toshkent: “Yangi asr avlodi”, 2019. 84-b. |
6 | 6. Abdullayev R. “Ilmiy tadqiqot usullari”. Buxoro – “BuxDU nashriyoti”, 2017 |
7 | 7. Ismoilov D. Tadqiqot metodologiyasi va amaliyoti. –Toshkent: “Universitet”, 2014. 91-b. |