Ushbu maqolada jismoniy tarbiya darslaridagi mashg‘ulotlar ijodiy amaliy faoliyatda tajriba orttirish, tanlangan sport turida yuqori natijalarga erishish, funksional va harakat qobiliyatlari darajasini oshirish, shaxsning fazilatlari va xususiyatlarini maqsadli shakllantirish, jismoniy barkamollikka erishish uchun havaskor yoshlarni rivojlantirish borasida ilmiy adabiyotlar tahlil
182
qilingan. Shuningdek, amaliyotda jismoniy tarbiya darslarida qo‘llaniladigan o‘qitishning uchta asosiy - nazariy, amaliy va nazorat qismlarnini mazmuni keng yoritilgan. Olingan natijalar uslubiy va amaliy mashg‘ulotlarda talabalarning o‘quv, kasbiy va hayotiy ko‘nikmalarini shakllantirishning o‘zlashtirishlarini ta’minlashi aniqlangan.
Ushbu maqolada jismoniy tarbiya darslaridagi mashg‘ulotlar ijodiy amaliy faoliyatda tajriba orttirish, tanlangan sport turida yuqori natijalarga erishish, funksional va harakat qobiliyatlari darajasini oshirish, shaxsning fazilatlari va xususiyatlarini maqsadli shakllantirish, jismoniy barkamollikka erishish uchun havaskor yoshlarni rivojlantirish borasida ilmiy adabiyotlar tahlil
182
qilingan. Shuningdek, amaliyotda jismoniy tarbiya darslarida qo‘llaniladigan o‘qitishning uchta asosiy - nazariy, amaliy va nazorat qismlarnini mazmuni keng yoritilgan. Olingan natijalar uslubiy va amaliy mashg‘ulotlarda talabalarning o‘quv, kasbiy va hayotiy ko‘nikmalarini shakllantirishning o‘zlashtirishlarini ta’minlashi aniqlangan.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Qoshmonov A.A. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги ПФ-5847-сонли “Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги фармони. [Интернет манба]. URL: https://lex.uz/docs/4409503 (Мурожаат этилган сана: 02.08.21) |
2 | 2. Freeman C. Technology Policy and Economic Performance. –L.: Printer Publishers, 1987. Vol 2 issue 2-23p. |
3 | 3. Меркушева А. Е. Анализ мирового опыта поддержки инновационной деятельности. Молодой ученый. – 2017, 13-18 C. |
4 | 4. Рахимов Б.Х., Мажидов И.У. Роль профессионального образования в модернизации страны // Подготовка образованного и интеллектуально развитого поколения – как важнейшее условие устойчивого развития и модернизации страны. Сборник статей международной конференции. – Т.: “Шарқ”, 2012. – С. 41-43. |
5 | 5. Гогоберидзе А.Г., Солнцевой О.В. Дошкольная педагогика с основами методик воспитания и обучения. Учебник для вузов. 2-е изд. СПб.: Питер, 2016. –464 с. |
6 | 6. Холодов Ж.К., Кузнецов В.С. Теория и методика физического воспитания и спорта: Учеб. пособие для студ. –М.: Академия, 2001. |
7 | 7. Раченко И.П. Диагностика развития педагогического творчества учителя. - Пятигорск, 1992. 174 с. |
8 | 8. Баллер Э.А., Злобин Н.С. Культура. Творчество. Человек. - М.: Молодая гвардия, 1970. -240 с. |