Ushbu maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotlarida bolalar ijodkorligini rivojlantirishda tasviriy faoliyat mashg‘ulotlarini tashkil etish usullari va metodlari tahlil qilingan. Oilada va maktabgacha ta’limda tashkilotlarida bolalarning tasviriy faoliyatga rahbarlik qilish usullari, rasm chizish, loy ishi, applikatsiya va qurish-yasashga o‘rgatish metod va vositalari kabi masalalar yoritilgan.
Ushbu maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotlarida bolalar ijodkorligini rivojlantirishda tasviriy faoliyat mashg‘ulotlarini tashkil etish usullari va metodlari tahlil qilingan. Oilada va maktabgacha ta’limda tashkilotlarida bolalarning tasviriy faoliyatga rahbarlik qilish usullari, rasm chizish, loy ishi, applikatsiya va qurish-yasashga o‘rgatish metod va vositalari kabi masalalar yoritilgan.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Abdumuhtorova M.B. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Reapublikasi maktabgacha ta’lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi qarori (N_ PQ-4312-son 08.05.2019). |
2 | 2. Omonov D.A. Tasviriy faoliyat mashg‘ulotlarini olib borish shakllari va usullari. Oriental Renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences. |
3 | 3. Dadajonova G.M. Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida tasviriy faoliyat mashg‘ulotlarini tashkil etishda metodik-didaktik yondashuv. |
4 | 4. Xasanova.Sh. Tasviriy faoliyatga o‘rgatish. O‘quv qo‘llanma. – Toshkent: Tafakkur, 2020. 47 bet |
5 | 5. Xasanova Sh. Tasviriy faoliyatga o‘rgatish nazariyasi va metodikasi. Darslik – Toshkent: Tafakkur, 2020. 52-b. |