Mazkur maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarni kognitiv rivojlanish muammosi, maktabgacha yoshdagi bolalarning bilish faolligini oshirish, kognitiv sohasi yuzasidan olib borilgan tadqiqotlarning nazariy tahlillari bayon etilgan.
Mazkur maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarni kognitiv rivojlanish muammosi, maktabgacha yoshdagi bolalarning bilish faolligini oshirish, kognitiv sohasi yuzasidan olib borilgan tadqiqotlarning nazariy tahlillari bayon etilgan.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Mamadaliyeva M.. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Ушинский К.Д. Когнитивной активности. Изб. пед. Соч.: 2-том. – М.: 1974. – c 27-28. |
2 | 2. Щукина Г.И. Усиление когнитивной активности в процессе образования. –2005. – c 74 |
3 | 3. Андерсон Ж. Когнитивная психология. СПб.: Питер, 2002. – c 26 |
4 | 4. Солсо Р. Когнитивная психология. М.: Тривола, 1996. |
5 | 5. Pedapati, Kruthi (August 1, 2022). "Piagetian and Vygotskian Concepts of Cognitive Development: A Review" (PDF). Indian Journal of Mental Health. 9 (3). https://doi.org/10.30877%2FIJMH.9.3.2022.227-239 |
6 | 6. Parenting Today Staff. "Erik Erikson's Stages of Social-Emotional Development". childdevelopmentinfo.com. Child Development Institute. Retrieved 2024-04-15. |