Ushbu maqolada hozirgi kunda axborot-kommunikatsiya texnologiyalari hayotning barcha sohalariga, shu jumladan, ta’lim tizimiga ham keng joriy etilmoqda. Maktabgacha ta’limda ham innovatsion texnologiyalardan oqilona foydalanish, ta’lim-tarbiya jarayonining sifatini oshirish, bolalarning qiziqishlarini inobatga olgan holda, darslarni yanada samarali tashkil etishga yordam beradi. Ayniqsa, musiqa mashg‘ulotlarida innovatsion texnologiyalardan foydalanish, bolalarning ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish, ularning musiqa olamiga bo‘lgan qiziqishlarini oshirishda muhim ahamiyat kasb etishi xususida so‘z boradi.
Ushbu maqolada hozirgi kunda axborot-kommunikatsiya texnologiyalari hayotning barcha sohalariga, shu jumladan, ta’lim tizimiga ham keng joriy etilmoqda. Maktabgacha ta’limda ham innovatsion texnologiyalardan oqilona foydalanish, ta’lim-tarbiya jarayonining sifatini oshirish, bolalarning qiziqishlarini inobatga olgan holda, darslarni yanada samarali tashkil etishga yordam beradi. Ayniqsa, musiqa mashg‘ulotlarida innovatsion texnologiyalardan foydalanish, bolalarning ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish, ularning musiqa olamiga bo‘lgan qiziqishlarini oshirishda muhim ahamiyat kasb etishi xususida so‘z boradi.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Xodjayev X.A. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Чистякова М.И. Психогимнастика Москва, изд. Просвещение 1995 г |
2 | 2.Vetlugina N.A. Bolalar bog'chasida musiqa ta'limi. - M.; Ma'rifat, 1981. |
3 | 3. Ibragimova G.N. Interfaol o‘qitish metodlari va texnologiyalari talabalarning kreativlik qobiliyatlapini rivojlantirish. I Monografiya. – T.: «Fan va texnologiyalar», 2016. 77-b. |
4 | 4. Azizxo'jayeva N. N. pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. Toshkent. 2006. |
5 | 5. Sharipova G. Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida musiqa o‘qitish metodikasi. T.: Cho‘lpon. 2007. 93-b |