Ushbu maqolada globallashib boryotgan zamonaviy ta’lim tizmida talabalarning ilmiy bilim olishlari va olingan bilimlarini ilmiy asoslay olishi, shu bilan birga o‘quv vaziyatlar asosida dars mashg‘ulotlarini tashkil etilish, bugungi kunda ilmiy bilimlarni egallashda o‘quv vaziyatlarining pedagogik zaruryatga aylanib borishi, o‘quv vaziyatlarni qo‘llashda yuzaga keladigan muommolar va ularning yechimlari, ta’lim jarayoniga qo‘llanishing dolzarbligi yoritib o‘tilgan
Ushbu maqolada globallashib boryotgan zamonaviy ta’lim tizmida talabalarning ilmiy bilim olishlari va olingan bilimlarini ilmiy asoslay olishi, shu bilan birga o‘quv vaziyatlar asosida dars mashg‘ulotlarini tashkil etilish, bugungi kunda ilmiy bilimlarni egallashda o‘quv vaziyatlarining pedagogik zaruryatga aylanib borishi, o‘quv vaziyatlarni qo‘llashda yuzaga keladigan muommolar va ularning yechimlari, ta’lim jarayoniga qo‘llanishing dolzarbligi yoritib o‘tilgan
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Vohidov S.B. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Mirziyoyev Sh.M. BMT bosh Assambleyasi 72-sessiyasida so‘zlagan nutqi. 20.09.2017y.; https://president.uz/oz/lists/view/1063 |
2 | 2. Abu Nasr Farobiy. “Fozil odamlar shahri” T.: O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi. 2004. – B. 84 |
3 | 3. Abdullayeva M.N., Tulenova K.J., G‘affarova G.G‘. Niyazimbetov M.K. Milliy g‘oya va fanning metodologik muammolari. Toshkent: Falsafa va huquq instituti nashriyoti, 2009. 24-6 |
4 | 4. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni. 28.01.2022 yildagi PF-60-son “2022 — 2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida” https://lex.uz/docs/-5841063 |
5 | 5. Xutorskaya A.V., Бермус А.Г. Инфраструктура компетентностного подхода в гуманитарном образовании. – Москва: ИНЭК, 2007. – C 45 |
6 | 6. Shulman, L. S. (1986). Those Who Understand: Knowledge Growth in Teaching. Educational Researcher, 15(2), 4-14. |