19

Ushbu maqolada o‘quvchilar va o‘qituvchilar o‘rtasidagi samarali muloqotning ta’lim jarayoniga ta’siri tahlil qilinadi. Muloqotning pedagogik tizimdagi o‘rni, o‘quvchilarning darsga
291
bo‘lgan motivatsiyasi va ularning bilim olish jarayoniga qanday ta’sir ko‘rsatishi yoritiladi. Shuningdek, o‘qituvchi va o‘quvchilar o‘rtasidagi ishonchli muloqotning o‘quvchilarning shaxsiy rivojlanishi va akademik yutuqlariga ta’siri ko‘rib chiqiladi. Maqolada samarali muloqotning asosiy tamoyillari, interfaol usullar, pedagogik strategiyalar va yuzaga kelishi mumkin bo‘lgan muammolarni bartaraf etish bo‘yicha tavsiyalar beriladi.

  • Read count 19
  • Date of publication 10-05-2025
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages290-298
Ўзбек

Ushbu maqolada o‘quvchilar va o‘qituvchilar o‘rtasidagi samarali muloqotning ta’lim jarayoniga ta’siri tahlil qilinadi. Muloqotning pedagogik tizimdagi o‘rni, o‘quvchilarning darsga
291
bo‘lgan motivatsiyasi va ularning bilim olish jarayoniga qanday ta’sir ko‘rsatishi yoritiladi. Shuningdek, o‘qituvchi va o‘quvchilar o‘rtasidagi ishonchli muloqotning o‘quvchilarning shaxsiy rivojlanishi va akademik yutuqlariga ta’siri ko‘rib chiqiladi. Maqolada samarali muloqotning asosiy tamoyillari, interfaol usullar, pedagogik strategiyalar va yuzaga kelishi mumkin bo‘lgan muammolarni bartaraf etish bo‘yicha tavsiyalar beriladi.

Author name position Name of organisation
1 Raximova Z.X. o'qituvchi ADPI
Name of reference
1 1. Mirzayeva D. Samarali muloqot va uning ta’lim jarayonidagi o‘rni. Toshkent: "O‘quvchi". 2018. 92-b.
2 2. Qodirov S. Pedagogik muloqot metodlari. Samarqand: "Fan va texnologiya". 2020). 69-b.
3 3. Hasanboyeva O. Pedagogik muloqot asoslari. Toshkent: O‘zbekiston Milliy Ensiklopediyasi. 2015. 148-b.
4 4. Yo‘ldoshev M. Ta’lim jarayonida kommunikativ kompetensiya. Toshkent: Fan. 2017. 28-b.
5 5. Raxmonqulov A. Pedagogik texnologiyalar va interfaol usullar. Samarqand: Zarafshon. 2019. 73-b
6 6. Jalolov J. Til o‘qitish metodikasi. Toshkent: O‘qituvchi. 2012. 64-b.
7 7. Nishonova S. Pedagogik mahorat va muloqot madaniyati. Toshkent: Innovatsiya-Ziyo. 2016. 41-b.
8 8. Turg‘unov R. Samarali ta’lim va pedagogik muloqot texnologiyalari. Buxoro: Ilm-Ziyo. 2021. 32-b.
9 9. Ziyoyeva M. *Pedagogik psixologiya va muloqot nazariyalari.* Toshkent: O‘zbekiston. 2020
10 10. Qo‘chqarov N.. Interfaol metodlar asosida dars o‘tish usullari. Nukus: Qaraqalpaq Universiteti nashriyoti. 2018.
11 11. Выготский Л. С. Мышление и речь. Москва: Педагогика. 1982. –C 94
12 12. Леонтьев А. А. Психология общения. Москва: Смысл(1999). –C 71
13 13. Бодалев А. А. Личность и общение. Москва: Педагогика. 1983. –C 108
Waiting