Bugungi kunda oliy ta’lim muassasalari (OTM) uchun samarali axborot siyosatini yuritish va jamoatchilik e’tiborini jalb qilish muhim vazifalardan biri hisoblanadi. Shu nuqtai nazardan,
302
OTM matbuot xizmati va media-marketing strategiyalarining ahamiyati tobora ortib bormoqda. Ushbu maqolada OTM matbuot xizmatining roli, uning jamiyat bilan samarali axborot almashinuvidagi o‘rni va media-marketing vositalari orqali jamoatchilik bilan aloqalarni mustahkamlash usullari tahlil qilinadi. Shuningdek, OTM brendini shakllantirish, raqamli platformalar orqali samarali kommunikatsiyani yo‘lga qo‘yish va auditoriyani jalb qilish strategiyalari haqida fikr yuritiladi. Maqola ta’lim muassasalarining ommaviy axborot vositalari bilan ishlash tajribasini o‘rganish, innovatsion media yechimlarini tahlil qilish hamda samarali axborot siyosatini yuritish bo‘yicha amaliy tavsiyalar berishga qaratilgan
Bugungi kunda oliy ta’lim muassasalari (OTM) uchun samarali axborot siyosatini yuritish va jamoatchilik e’tiborini jalb qilish muhim vazifalardan biri hisoblanadi. Shu nuqtai nazardan,
302
OTM matbuot xizmati va media-marketing strategiyalarining ahamiyati tobora ortib bormoqda. Ushbu maqolada OTM matbuot xizmatining roli, uning jamiyat bilan samarali axborot almashinuvidagi o‘rni va media-marketing vositalari orqali jamoatchilik bilan aloqalarni mustahkamlash usullari tahlil qilinadi. Shuningdek, OTM brendini shakllantirish, raqamli platformalar orqali samarali kommunikatsiyani yo‘lga qo‘yish va auditoriyani jalb qilish strategiyalari haqida fikr yuritiladi. Maqola ta’lim muassasalarining ommaviy axborot vositalari bilan ishlash tajribasini o‘rganish, innovatsion media yechimlarini tahlil qilish hamda samarali axborot siyosatini yuritish bo‘yicha amaliy tavsiyalar berishga qaratilgan
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Djumabayev I.A. | o'qituvchi | ADU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Grunig, J. E., & Hunt, T. (1984). «Managing Public Relations». – New York: Holt, Rinehart & Winston. |
2 | 2. Scott, D. M. (2020). «The New Rules of Marketing and PR» (7th edition). – Wiley. |
3 | 3. Kietzmann, J. H., Hermkens, K., McCarthy, I. P., & Silvestre, B. S. (2011). «Social media? Get serious! Understanding the functional building blocks of social media». – Business Horizons, 54(3), 241-251 |
4 | 4. https://lex.uz/docs/4390513 |
5 | 5. O‘zbekiston Respublikasi Oliy ta’lim, fan va innovatsiyalar vazirligining «Oliy ta’lim muassasalarida media-marketing tizimini takomillashtirish bo‘yicha metodik tavsiyalar» (2023). |
6 | 6. O‘zbekiston OAV monitoring markazi (2023). "Oliy ta’limda media faoliyatining samaradorligi bo‘yicha tahliliy hisobot". |