15

Bugungi kunda ta’lim tizimini raqamli texnologiyalar, sun’iy intelekt, masofaviy ta’lim platformalari, o‘z-o‘zini o‘qitish, mustaqil o‘qish kabi tushunchalarsiz tasavvur etib bo‘lmaydi. Ushbu maqolada Google ilovalaridan biri bo‘lgan Google Classroom masofaviy ta’lim xizmati haqida bo‘lib, bu ilova yordamida masofaviy ta’limni amalga oshirish, uning maqsadi va vazifalari bayon etilgan. Google Classroom ilovasi bu o‘qituvchi va talabalarning virtual ta’lim muhiti bo‘lib, unda fan bo‘yicha
334
masofaviy ta’lim kursini yaratish, topshiriqlar berish, baholash, teskari aloqani amalga oshirish, interaktiv ta’limni amalga oshirish kabi ko‘plab afzalliklarga ega.

  • Read count 15
  • Date of publication 10-05-2025
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages333-340
Ўзбек

Bugungi kunda ta’lim tizimini raqamli texnologiyalar, sun’iy intelekt, masofaviy ta’lim platformalari, o‘z-o‘zini o‘qitish, mustaqil o‘qish kabi tushunchalarsiz tasavvur etib bo‘lmaydi. Ushbu maqolada Google ilovalaridan biri bo‘lgan Google Classroom masofaviy ta’lim xizmati haqida bo‘lib, bu ilova yordamida masofaviy ta’limni amalga oshirish, uning maqsadi va vazifalari bayon etilgan. Google Classroom ilovasi bu o‘qituvchi va talabalarning virtual ta’lim muhiti bo‘lib, unda fan bo‘yicha
334
masofaviy ta’lim kursini yaratish, topshiriqlar berish, baholash, teskari aloqani amalga oshirish, interaktiv ta’limni amalga oshirish kabi ko‘plab afzalliklarga ega.

Author name position Name of organisation
1 Rahmonov M.S. o'qituvchi ADPI
Name of reference
1 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining qarori, 21.06.2022 yildagi PQ-289-son “Pedagogik ta’lim sifatini oshirish va pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari faoliyatini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”// Qonunchilik maъlumotlari milliy bazasi, 22.06.2022 y., 07/22/289/0562-son
2 2. Google Groups. productforums.google.com. (Murojaat sanasi: 29 marta 2025).
3 3. Аналоги системы Google Класс.// https://soware.ru/products/google-classroom/alternatives (Мурожаат сана: 03.04.2025 йил)
4 4. Чумак Л.А. «Возможности сервиса GoogleClassroom для организации учебного процесса». Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури, no. 6 (247-248), 2018, pp. 65-70.
5 5. Абдрахманова Ж.Е., «Методические рекомендации для работы в Google Classroom». Астана: 2019. – 42 с.
6 6. Чиркова В.М. Использование возможностей Google класса в преподавании иностранного языка. Балтийский гуманитарный журнал, vol. 8, no. 3 (28), 2019, pp. 185-187.
7 7. To‘rayeva G.H. Google Classroom platformasida ishlash bo‘yicha metodik tavsiyalar. Uslubiy qo‘llanma. Buxoro: 2020 – 36 b.
8 8. Томарева И.Г., Толкачева Т.И., Марянина Л.А., Никитина И.С. Информационные технологии в организации самостоятельной работы студентов // Современные проблемы науки и образования. 2018. № 5. URL: https://science-education.ru/ru/article/view?id=28051.
9 9. Осетрин К.Е., Пьяных Е.Г. Информационные технологии в организации самостоятельной работы студентов. Вестник Томского государственного педагогического университета, 2011. (13), 210-213.
10 10. Гейбука С.В., Ковшова Ю.Н. Повышение эффективности самостоятельной работы студентов педагогического университета при дистанционном обучении математическим дисциплинам. Мир науки. Педагогика и психология, 2020. 8 (5), 10.
Waiting