Autentik materiallar xorijiy tillarni o‘rganuvchilar uchun madaniyatlararo kommunikativ kompetensiyani va nutqni rivojlantirishda samarali vosita hisoblanadi. Bunday materiallar o‘quv jarayoni va real hayot o‘rtasidagi tafovutni yo‘qotib, sinfga jonli muhitni olib kiradi. Autentik materiallarning eng muhim tomoni shundaki, til o‘rgatuvchilar tomonidan qayta sayqallanmaganligi tufayli o‘rganuvchilar tabiiy til muhitini va haqiqiy madaniy kontekstni o‘zlashtirish imkoniga ega bo‘ladi. Bunday materiallar o‘quvchiga o‘rganayotgan tilidagi urf-odatlar va turmush tarzi bilan bevosita tanishish imkonini beradi. Shuningdek, autentik materiallardan foydalanish o‘quvchilarning motivatsiyasini oshiradi va shu til egalarining madaniy o‘ziga xos jihatlarini anglashga yordam beradi. Maqolada autentik materiallardan foydalanib, o‘quvchilarning nutqini rivojlantirishga qaratilgan faoliyat turlari haqida fikr yuritilgan va amaliy misollar keltirilgan
Autentik materiallar xorijiy tillarni o‘rganuvchilar uchun madaniyatlararo kommunikativ kompetensiyani va nutqni rivojlantirishda samarali vosita hisoblanadi. Bunday materiallar o‘quv jarayoni va real hayot o‘rtasidagi tafovutni yo‘qotib, sinfga jonli muhitni olib kiradi. Autentik materiallarning eng muhim tomoni shundaki, til o‘rgatuvchilar tomonidan qayta sayqallanmaganligi tufayli o‘rganuvchilar tabiiy til muhitini va haqiqiy madaniy kontekstni o‘zlashtirish imkoniga ega bo‘ladi. Bunday materiallar o‘quvchiga o‘rganayotgan tilidagi urf-odatlar va turmush tarzi bilan bevosita tanishish imkonini beradi. Shuningdek, autentik materiallardan foydalanish o‘quvchilarning motivatsiyasini oshiradi va shu til egalarining madaniy o‘ziga xos jihatlarini anglashga yordam beradi. Maqolada autentik materiallardan foydalanib, o‘quvchilarning nutqini rivojlantirishga qaratilgan faoliyat turlari haqida fikr yuritilgan va amaliy misollar keltirilgan
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Tursunova J.B. | tayanch doktorant | A.Avloniy nomidagi pedagogik mahorat milliy instituti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1.Byram, M. (1998). Cultural Studies in Foreign Language Education. Clevedon: Multilingual Matters, 1998. ISBN: 1853590177.2.Canale, M. & Swain, M. (1980). Theoritical bases of communicative approaches to second language teaching end testing. Applied Linguistic, (1) 1-473.Гильманова С.А. Педагогические условия развития иноязычной коммуникативной компетенции студентов неязыковых факультетов. Диссертация на соискание академической степени магистра. –Челябинск, 2019. 147 с. https://www.researchgate.net/publication/ |