30

Mazkur maqolada bo‘lajak texnologiya o‘qituvchilarining professional PR kompetensiyasini shakllantirishda innovatsion yondashuvlardan foydalanish masalalari yoritilgan. Zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va ta’limdagi raqamli transformatsiyalar sharoitida pedagogning imijini shakllantirish, ta’lim muassasasi brendini rivojlantirish, ijtimoiy tarmoqlarda samarali kommunikatsiya yuritish kabi ko‘nikmalarni rivojlantirish metodikasi asoslab berilgan

  • Read count 30
  • Date of publication 10-07-2025
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages99-102
Ўзбек

Mazkur maqolada bo‘lajak texnologiya o‘qituvchilarining professional PR kompetensiyasini shakllantirishda innovatsion yondashuvlardan foydalanish masalalari yoritilgan. Zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va ta’limdagi raqamli transformatsiyalar sharoitida pedagogning imijini shakllantirish, ta’lim muassasasi brendini rivojlantirish, ijtimoiy tarmoqlarda samarali kommunikatsiya yuritish kabi ko‘nikmalarni rivojlantirish metodikasi asoslab berilgan

Author name position Name of organisation
1 Jumabaev J.B. doktorant Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti
Name of reference
1 1.Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari asoslari. O‘quv qo‘llanma. –Toshkent: O‘zbekiston, 2022.2.Nurmatova, D. va boshqalar. Media savodxonlik va axborot xavfsizligi. –Toshkent: TDPU, 2021.3.Xodjayev, N. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. –Toshkent: Fan va texnologiya, 2020.4.Selevko, G.K. Sovremennye obrazovatelnye texnologii. –Moskva: Narodnoe obrazovanie, 2019.5.Kotler, F., Keller, K.L. Marketing menedjment. –Moskva: Vilyams, 2017.6.Qodirov,B. O‘qituvchilarning kasbiy kompetensiyalarini shakllantirish metodikasi. –Toshkent: Innovatsiya nashriyoti, 2023.7.PR va marketing asoslari. Elektron manba: https://marketing.uz (murojaat qilingan sana: 2025-05-25).
Waiting