Мақолада туризмнинг инновацион ривожланиши шароитида содир бўлаётган ўзгаришларнинг туризм салоҳиятига таъсирии, сифатли хизмат кўрсатиш негизида баҳолаш масалалари кўринган бўлиб, туризмда туристик фаолиятни баҳолаш механизми ўрганилган. Иқтисодиётни модернизациялаш шароитида туризм соҳаларининг инновацион ўзига хос хусусиятлари асосида туризмнинг мақбул ривожланишига эътибор қаратилган.
Мақолада туризмнинг инновацион ривожланиши шароитида содир бўлаётган ўзгаришларнинг туризм салоҳиятига таъсирии, сифатли хизмат кўрсатиш негизида баҳолаш масалалари кўринган бўлиб, туризмда туристик фаолиятни баҳолаш механизми ўрганилган. Иқтисодиётни модернизациялаш шароитида туризм соҳаларининг инновацион ўзига хос хусусиятлари асосида туризмнинг мақбул ривожланишига эътибор қаратилган.
В статье рассматривается влияние изменений на туристический потенциал, происходящих в условиях инновационного развития туризма, изучается вопросы оценки на основе предоставления качественных услуг, механизм оценки туристической деятельности в сфере туризма. В контексте модернизации экономики особое внимание уделяется оптимальному развитию туризма с учетом инновационных особенностей туристической сферы.
The article examines the impact of changes on the tourism potential occurring in the context of innovative tourism development, studies issues of assessment based on the provision of quality services, the mechanism for assessing tourism activities in the tourism sector. In the context of economic modernization, special attention is paid to the optimal development of tourism, taking into ac count the innovative features of the tourism sector.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Ivatov I.. | - | Tashkent University of Applied Sciences |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Александрова А.Ю. (2001) Международный туризм: Учебное пособие для вузов. - М.: Аспект Пресс, - 464 с. |
2 | Алимова М.Т. (2017) Худудий туризм бозорининг ривожланиш хусусиятлари ва тенденциялари (Самарканд вилояти мисолида): Икт. фан. докт. дисс... - Самарканд: СамИСИ. - 351 б. |
3 | Жукова М.А. (2006) Менеджмент в туристском бизнесе: учебное пособие. - 2-е изд., стер. - М.: КНОРУС, - 193 с. |
4 | Кабушкин Н.И. (2002) Менежмент туризма. Учебник. Мн. Новое знание,. 409 -24,6 п.л. |
5 | Квартальнов В.А. (1998) Туризм: теория и практика: Избранные труды: В 5ти. т. М.: Финансы и статистика. |
6 | Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. (2002) Маркетинг. Гостеприимство. Туризм: Учебник для вузов. Второе издание. – М.: ЮНИТИ – ДАНА, – 1063 с. |
7 | Кусков А.С., Джаладян Ю.А. (2011) Туристский бизнес: словарь-справочник. – М.: ФОРУМ, – 384 с. |
8 | Сафаров Б.Ш. (2016) Милий туризм хизматлар бозорини инновацион ривожлантиришнинг методологик асослари // Монография. - Тошкент: Фан ва технология, - 184 б. |
9 | Тухлиев Н., Абдуллаева Т. (2006) Национальные модели развития туризма. - Т.: Гос.науч. изд-во «Узбекистон миллий энциклопедияси», - 238 б. |
10 | Фармон (2019) Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 5 январдаги “Ўзбекистон Республикасида туризмни жадал ривожлантиришга оид қўшимча чора тадбирлар тўғрисида”ги ПФ-5611-сонли фармони. |
11 | Фармон (2021) Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2021 йил 6 апрелдаги ПФ 6199-сон "Туризм, спорт ва маданий мерос соҳаларида давлат бошқаруви тизимини янада такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида"ги Фармони. |
12 | штаев А.А. (2011) Туризм индустриясини бошкаришнинг маркетинг стратегияси. - Т.: «Фан», - 280 б. |