Ushbu maqola to‘qimachilik korxonalarining raqobatbardoshligini boshqarish tizimiga ta’sir etuvchi omillarni tasniflash va tahlil qilishga bag‘ishlangan. Maqolada to‘qimachilik sanoatidagi korxonalar tomonidan ishlab chiqariladigan mahsulotlarning sifatini yaxshilash va raqobatbardoshligini ta’minlash uchun zarur bo‘lgan boshqaruv tizimining muhim jihatlari ko‘rib chiqiladi. Muammoning yechimi sifatida ichki va tashqi omillar tahlil qilinadi, shu jumladan, resurslar, innovatsion faoliyat, strategik dasturlar va boshqaruv tizimining ahamiyati, shuningdek, raqobatbardoshlikni oshirish uchun zarur bo‘lgan texnologiyalar va xodimlar salohiyati haqida so‘z yuritiladi.
Ushbu maqola to‘qimachilik korxonalarining raqobatbardoshligini boshqarish tizimiga ta’sir etuvchi omillarni tasniflash va tahlil qilishga bag‘ishlangan. Maqolada to‘qimachilik sanoatidagi korxonalar tomonidan ishlab chiqariladigan mahsulotlarning sifatini yaxshilash va raqobatbardoshligini ta’minlash uchun zarur bo‘lgan boshqaruv tizimining muhim jihatlari ko‘rib chiqiladi. Muammoning yechimi sifatida ichki va tashqi omillar tahlil qilinadi, shu jumladan, resurslar, innovatsion faoliyat, strategik dasturlar va boshqaruv tizimining ahamiyati, shuningdek, raqobatbardoshlikni oshirish uchun zarur bo‘lgan texnologiyalar va xodimlar salohiyati haqida so‘z yuritiladi.
Данная статья посвящена классификации и анализу факторов, влияющих на систему управления конкурентоспособностью текстильных предприятий. В статье рассматриваются ключевые аспекты управленческой системы, необходимые для повышения качества продукции, производимой предприятиями текстильной промышленности, и обеспечения её конкурентоспособности. В качестве решения проблемы анализируются внутренние и внешние факторы, включая ресурсы, инновационную деятельность, стратегические программы и значимость системы управления, а также технологии и кадровый потенциал, необходимые для повышения конкурентоспособности.
This article is dedicated to the classification and analysis of factors influencing the management system of competitiveness in textile enterprises. It examines the key aspects of the management system necessary to improve the quality of products manufactured by enterprises in the textile industry and to ensure their competitiveness. As a solution to the issue, both internal and external factors are analyzed, including resources, innovation activities, strategic programs, and the significance of the management system, as well as the technologies and human resources required to enhance competitiveness.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Orinov A.. | - | Farg‘ona davlat universiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Ahmadjanovich, U. A. (2021). The Main Ways To Improve The Efficiency Of Investment Activity For The Development Of Socio-Economic Processes. International Journal of Progressive Sciences and Technologies, 24(2), 197-205. |
2 | Gafurov, A., & Urinov, A. (2003). Economic Reforms In Uzbekistan: Specific Features, Results And Problems. Eurasian Vision: Felicitation Volume on the 70th Birthday of Prof. Devendra Kaushik, 187. |
3 | Hoshimov, A. T. (2019). To‘qimachilik sanoatining raqobatbardoshligi: Innovatsion texnologiyalar va ularning bozorga ta’siri. Texnik va texnologik iqtisodiyot, 27(4), B.150-163. |
4 | Kotler, P., & Keller, K. L. (2016). Marketing Management. 15th Edition. Pearson Education |
5 | Li, X. (2007). Competitive Advantage in Textile Manufacturing: Managing Resources and Innovation. Textile Management Journal, 12(3), 45-60. |
6 | Petri, T. (2015). Resource Management in Textile Enterprises. International Journal of Textile and Apparel, 21(1), 30-42. |
7 | Smith, A., & Johnson, R. (2018). Environmental and Social Factors in the Textile Industry's Competitiveness. Sustainability in Manufacturing, 14(4), 215-228. |
8 | Sultonov, I. M. (2018). To‘qimachilik sanoatida raqobatbardoshlikni oshirishning iqtisodiy va marketing omillari. O‘zbekiston iqtisodiyoti jurnali, 34(2), B.72-85. |
9 | Toshpulatov I.A. (2018) Yengil sanoat korxonalarining ishchi-xodimlari raqobatbardoshligiga ta’sir etuvchi omillar // Iqtisod va moliya. №6, - 29 b. |
10 | Wong, J. (2020). Innovations in Textile Manufacturing: Competitive Strategies. Journal of Textile Innovation, 28(3), 123-137. |
11 | Мансуров Р.Е. (2009) Проблемы повышения экономической эффективности и конкурентоспособности интегрированных агропромышленных структур. – Казань: Изд во КГЭУ, с. 32. |
12 | Портер М. (2008) Международная конкуренция. / Пер. с англ. / Под ред. В.Д. Щетинина. - М.: Междунар. отношения, - 278 с |
13 | Уринов, А. А. (2020). Стратегические направления инновационной политики. in минтақа иқтисодиётини инвестициялашнинг молиявий-ҳуқуқий ва инновацион жиҳатлари (pp. 113-119). |