13

Ushbu maqolada o‘quv vazifalarining to‘rtinchi seriyasiga harakatlarni makon, vaqt oralig‘ida va mushak kuchlanishlari darajasi bo‘yicha baholay olish ko‘nikmasiga o‘rgatish bilan bog‘liq bo‘lgan harakatlar kirishi aniqlandi. Tabaqalashtirish (makon, vaqt va kuch) soni va aniqlik darajasi o‘rganilayotgan mashqning koordinatsion murakkabligiga bog‘liqligi o‘rganildi. Ba’zan faqat siltash amplitudasini yoki gavdaning egilish yoki yozilish darajasini, ba’zan esa harakat tezligini baholashning o‘zi kifoya bo‘lishi, murakkab mashqlarga o‘rgatishda tabaqalashtirish majmuasi zarur bo‘lishi tahlil qilingan.

  • Read count 13
  • Date of publication 11-07-2025
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages57-63
Ўзбек

Ushbu maqolada o‘quv vazifalarining to‘rtinchi seriyasiga harakatlarni makon, vaqt oralig‘ida va mushak kuchlanishlari darajasi bo‘yicha baholay olish ko‘nikmasiga o‘rgatish bilan bog‘liq bo‘lgan harakatlar kirishi aniqlandi. Tabaqalashtirish (makon, vaqt va kuch) soni va aniqlik darajasi o‘rganilayotgan mashqning koordinatsion murakkabligiga bog‘liqligi o‘rganildi. Ba’zan faqat siltash amplitudasini yoki gavdaning egilish yoki yozilish darajasini, ba’zan esa harakat tezligini baholashning o‘zi kifoya bo‘lishi, murakkab mashqlarga o‘rgatishda tabaqalashtirish majmuasi zarur bo‘lishi tahlil qilingan.

Author name position Name of organisation
1 Alimov J.A. o'qituvchi ADPI
Name of reference
1 1. Abu Ali ibn Sino. Salomatlik sirlari (Tibbiy risolalar). Toshkent: A.Qodiriy, 2000. − 208 b
2 2. Баршай М.В. Гимнастика: учебник. 3-е изд., М.: КНОРУС, 2013. 312 с.
3 3. Меншиков Н.К. и др. Гимнастика с методикой преподавания: учеб. пособие для учащихся пед. училищ/ М.: Просвещение,1990. 223с
4 4. Журавин М.Л. Гимнастика. М.: Академия, 2001. 448 с.
Waiting