Ashtarxoniylar sulolasi hukmronligi davriga kelib, Buxoro Oʻrta Osiyoda islom dinining tayanch markazi sifatidagi mavqeini saqlab qolgan. Bu yerga islom dinining bilimdonlari, mullalar, shayxlar, mudarrislar har tarafdan kelar edilar. “Ubaydullanoma”da bu haqida quyidagilarni oʻqiymiz. «Goʻzal Buxoro shahrida va uning atroflarida ilohiyotchilar, olimlar, taqvo-dor va avliyo kishilar shu qadar koʻp ediki, ularning sanogʻiga yetib boʻlmasdi»
Ashtarxoniylar sulolasi hukmronligi davriga kelib, Buxoro Oʻrta Osiyoda islom dinining tayanch markazi sifatidagi mavqeini saqlab qolgan. Bu yerga islom dinining bilimdonlari, mullalar, shayxlar, mudarrislar har tarafdan kelar edilar. “Ubaydullanoma”da bu haqida quyidagilarni oʻqiymiz. «Goʻzal Buxoro shahrida va uning atroflarida ilohiyotchilar, olimlar, taqvo-dor va avliyo kishilar shu qadar koʻp ediki, ularning sanogʻiga yetib boʻlmasdi»
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Sotvoldiyev S.A. | talaba | Andijon davlat universiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1.A. Erqoʻziyev. Buxoro xonligi tarixi: oʻquv qoʻllanma. Namangan -2018. 6-12-bet.2.A. Vamberi. Buxoro yoxud Movarounnahr tarixi, 2-jild. Toshkent-2019. 145-bet.3.Bakalavriatning tarix yo’nalishi talabalari uchun darslik. A.Madraimov, G. Fuzailova. Т.: Oʻzbekiston faylasuflari milliy jamiyati nashriyoti, 2008.4.B. Ahmedov. Tarixdan saboqlar: Toshkent -1994. 19-20-bet.5.S.A.Toshtemirova, D.B.Ahmadjonov. Markaziy Osiyo xonliklari tarixshunosligi. Toshkent-2022. 10-11-bet.6.B.J.Eshov va A.A.Odilov. Oʻzbekiston tarixi II kitob. Toshkent -2024. 181-185-betlar. |