30

Mazkur maqolada magistratura talabalarida ilmiy-tadqiqotchilik salohiyatini shakllantirishning pedagogik va nazariy asoslari tahlil qilingan. Magistrantlarning ilmiy izlanish faoliyati ularning nazariy bilimlarini mustahkamlash, amaliy ko‘nikmalarini rivojlantirish hamda kasbiy shakllanish jarayonida muhim omil bo‘lib xizmat qiladi. Tadqiqotda pedagogik sharoitlar, metodik yondashuvlar va zamonaviy ta’lim konsepsiyalari asosida ilmiy-tadqiqotchilik kompetensiyasini rivojlantirish yo‘llari ochib berilgan. Shuningdek, magistrantlarda mustaqil fikrlash, tahliliy yondashuv va ijodiy salohiyatni yuksaltirishga doir taklif va tavsiyalar berilgan.

  • Read count 30
  • Date of publication 04-10-2025
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages9-13
Ўзбек

Mazkur maqolada magistratura talabalarida ilmiy-tadqiqotchilik salohiyatini shakllantirishning pedagogik va nazariy asoslari tahlil qilingan. Magistrantlarning ilmiy izlanish faoliyati ularning nazariy bilimlarini mustahkamlash, amaliy ko‘nikmalarini rivojlantirish hamda kasbiy shakllanish jarayonida muhim omil bo‘lib xizmat qiladi. Tadqiqotda pedagogik sharoitlar, metodik yondashuvlar va zamonaviy ta’lim konsepsiyalari asosida ilmiy-tadqiqotchilik kompetensiyasini rivojlantirish yo‘llari ochib berilgan. Shuningdek, magistrantlarda mustaqil fikrlash, tahliliy yondashuv va ijodiy salohiyatni yuksaltirishga doir taklif va tavsiyalar berilgan.

Author name position Name of organisation
1 Usmanova U.A. o'qituvchi ADPI
Name of reference
1 1. Council of Europe Standing Conference of Ministers of Education. “The Transformative Power of Education: Universal Values and Civic Renewal”. 26thSession. Strasbourg, France. 28-29 September 2023. Resolutions. 17 p
2 2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 7-fevraldagi PF-4947-son “O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha harakatlar strategiyasi to‘g‘risida” Farmoni // https://leх.uz/docs/5841063
3 3. Ботвинников А. Д. Пyти совеpшенствования методики обyчения педагогика. – М.: Пpосвещение, 2013. –C 93.
4 4. Mаrtіn Pіrsоn. Соmpétеnсеs prоfеssіоnnеllеs еt métіеrs dе l’аrсhіtесturе еn Fédérаtіоn Wаllоnіе-Bruхеllеs. Trаvаіl dе fіn d’étudеs présеnté pаr Mаrtіn Pіrsоn еn vuе dе l’оbtеntіоn du grаdе dе Mаstеr еn Аrсhіtесturе. 2021.
5 5. Jоhn H. Hоllаnd Rеdwооd Сіty, Саlіfоrnіа: Аddіsоn-Wеslеy «Whаt іs tо Соmе аnd Hоw tо Prеdісt Іt.», іn: Jоhn Brосkmаn, еdіtоr. Thе Nехt Fіfty Yеаrs: sсіеnсе іn thе fіrst hаlf оf thе twеnty-fіrst сеntury. Wеіdеnfеld & Nісhоlsоn. 2022
6 6. Kаrіmоvа V. M. Psіхоlоgіyа. О‘quv qо‘llаnmа. – T.: Хаlq mеrоsі. 2002. 205-b.
Waiting