Mazkur maqolada iqtidorli o‘quvchining o‘ziga xos jihatlari, globallashuv davrida butun dunyo miqyosida iqtidorlarga e’tibor, ularga shart-sharoitlar yaratish, iqtidorli o‘quvchilarni o‘rganishga bo‘lgan qiziqish ortib borayotganligi xususida so‘z yurtilgan. Shuningdek, iqtidorli o‘quvchilar bilan ishlashda klasterli yondashuvning ahamiyati haqida fikrlar bildirilgan.
Mazkur maqolada iqtidorli o‘quvchining o‘ziga xos jihatlari, globallashuv davrida butun dunyo miqyosida iqtidorlarga e’tibor, ularga shart-sharoitlar yaratish, iqtidorli o‘quvchilarni o‘rganishga bo‘lgan qiziqish ortib borayotganligi xususida so‘z yurtilgan. Shuningdek, iqtidorli o‘quvchilar bilan ishlashda klasterli yondashuvning ahamiyati haqida fikrlar bildirilgan.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Karimov .T. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 11-sentyabrdagi Qarori. “Xalq so‘zi” 190 son, 2023-yil, 12-sentyabr. |
2 | 2. Mirziyoyev Sh.M. BMT Bosh Assambleyasining 78-sessiyasidagi nutqi. “Xalq so‘zi” 197-son, 2023-yil, 20-sentyabr. |
3 | 3. Boldirev N.I. Sinf rahbari. - T:. “O‘qituvchi”,1976. 70-b. |
4 | 4. Агафонова Э., Писанко М. Одаренный студент: Миф или реальност https://serdobinzewa.wixsite.com/darfp/--1-cw1w. |
5 | 5. Якина Ю.И. Подготовка родителей младщих школников к взаимодействию с одаренным ребенком: Автореф. диcc.кан. пед.наук. – Ижевск, 2011. 3-с. |
6 | 6. Маланина Н.А. Современные подходы к работе с одарёнными детьми. - Республика Чувашия. 2018 https://urok.1sept.ru/articles/670373 |
7 | 7. Агафонова Э., Писанко М. Одаренный студент: Миф или реалност https://serdobinzeva.vixsite.com/darfp/--1-cv1v. |
8 | 8. Ражабов О.Х. Таълим жараёнида иқтидорли ўқувчилар билан ишлаш дастурларининг афзалликлари. https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9168/6474 |
9 | 9. Тарантей В.П., Хацкевич Г.А. Одаренный студент в вузе: вопросы преемственности школьного и вузовского оброзования. Белоруссия https://elib.grsu.by/katalog/166984 367502.pdf] |