Ушбу мақола савдо хизматлари тизимини ривожлантиришнинг моҳияти ва зарурияти, савдо хизматларини ривожлантиришнинг ташкилий-иқтисодий механизмларини такомиллаштириш, савдо корхоналарининг стратегик рақобатбардошлигини таъминлаш ва рақобат стратегияларини шакллантиришнинг назарий ва услубий жиҳатларини ишлаб чиқиш, савдода хизмат кўрсатиш соҳасини яхшилаш йўлларини таклиф қилиш ва савдода хизматлар соҳасининг хусусиятларини ҳисобга олиш масалаларига бағишланган.
Ушбу мақола савдо хизматлари тизимини ривожлантиришнинг моҳияти ва зарурияти, савдо хизматларини ривожлантиришнинг ташкилий-иқтисодий механизмларини такомиллаштириш, савдо корхоналарининг стратегик рақобатбардошлигини таъминлаш ва рақобат стратегияларини шакллантиришнинг назарий ва услубий жиҳатларини ишлаб чиқиш, савдода хизмат кўрсатиш соҳасини яхшилаш йўлларини таклиф қилиш ва савдода хизматлар соҳасининг хусусиятларини ҳисобга олиш масалаларига бағишланган.
Статья посвящена вопросам о сущности и необходимости развития системы торговых услуг, совершенствованию организационно-экономических механизмов развития торговых услуг, разработке теоретико-методологических аспектов обеспечения стратегической конкурентоспособности торговых предприятий и формированию конкурентных стратегий, предложению путей совершенствования сферы услуг в торговле, учету специфики сферы услуг в торговле.
This article is devoted to the essence and necessity of developing the system of trade services, improving the organizational and economic mechanisms for the development of trade services, developing theoretical and methodological aspects of ensuring the strategic competitiveness of trade enterprises and forming competitive strategies, proposing ways to improve the service sector in trade, and taking into account the specifics of the service sector.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Ivatov I.. | - | Tashkent University of Applied Sciences |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Абдукаримов Б.А. (2007) Ички савдо иқтисодиёти. Дарслик. 2 қисмда. -Т “Фан ва технология”. - 387 с |
2 | Иватов И. (2004) Савдода маркетинг фаолияти. Монография. -Т.: ТГЕУ, -104с. |
3 | Котлер Ф. (1990) Основи маркетинга. -М.: Экономика. -645 с. |
4 | Макконелл К.Р. ва Брю С.Л. (1992) Экономикс: принсипи, проблеми и политика. М.: Республика |
5 | Мирзаев Қ. (2020) Инновацион иқтисодиёт. Ўқув қўлланма, -Т.: “Инновацион ривожланиш матбаа уйи”. |
6 | Муҳаммедов М.М. и др. (1998) Экономика торговли. Самарқанд. 282. |
7 | Раиский К.А. (2003) Экономика организации(предприятия) Учеб / К.А. Раиский. 4-е издание, -1012 с. |
8 | Самуэльсон П. (1992) Экономика. В 2-х томах-М.: НПО “АЛТОН” ВНИСИ. 747 с. |
9 | Самуэльсон П. (1992) Экономика. В 2-х томах-М.: НПО “АЛТОН” ВНИСИ. 747 с. |
10 | Ушакова Н., Белфи А.Б. (2009) Социално-экономическая эффективность торговли: критерий и показателей.-М.:Высш. Школа, -125 с. |
11 | Фармон (2022) Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.М.Мирзиёевнинг 2022 йил 28 январда ПФ-60-сон Фармони билан тасдиқланган “2022-2026 йилларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг Таррақиёт стратегияси”. |