154

Ushbu maqolada o‘qituvchining pedagogik mahoratini tarbiyalash, kasbiy mahoratni shakllantirish, o‘qituvchilar mahoratini oshirish, ularning falsafiy jihatdan keng fikrlovchi, yuksak mulohazali bo‘lishlarida pedagogik mahoratni tashkil etuvchi asosiy komponentlar, shuningdek, zamonaviy ta’limda o‘qituvchidan talab etiladigan vazifalar haqida so‘z yuritilgan.

  • O'qishlar soni 154
  • Nashr sanasi 31-03-2024
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar62-65
Ўзбек

Ushbu maqolada o‘qituvchining pedagogik mahoratini tarbiyalash, kasbiy mahoratni shakllantirish, o‘qituvchilar mahoratini oshirish, ularning falsafiy jihatdan keng fikrlovchi, yuksak mulohazali bo‘lishlarida pedagogik mahoratni tashkil etuvchi asosiy komponentlar, shuningdek, zamonaviy ta’limda o‘qituvchidan talab etiladigan vazifalar haqida so‘z yuritilgan.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Mavlanova S.U. pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD), dotsent SDVMCHBU Toshkent filiali
Havola nomi
1 O‘zbekiston Respublikasining ‘Ta’lim to‘g‘risida”gi qonuni. //Barkamol avlod -O‘zbekiston taraqqiyotining poydevori. -Т.: Sharq, 1997. 2.O‘zbekiston Respublikasining “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi to‘g‘risida”gi qonuni. //Barkamol avlod -O‘zbekiston taraqqiyotining poydevori. -T. Sharq, 1997.3.Omonov H.T. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. -Т.: Iqtisod-moliya, 2009. 4.Sultonova G.A. Pedagogik mahorat. -Т.: Nizomiy nomidagi TDPU 2005 .5.Xoliqov A. Pedagogik mahorat. –T. : Iqtisod-moliya, 2011.6.S.Mavlanova Adabiy ta’limda kelajak o‘qituvchisi konsepsiyasi. International scientific journal “ Interpretation and research” 2023.
Kutilmoqda