48

Ushbu maqolada kichik maktab yoshidagi o‘quvchilarda mustaqil fikrlashni rivojlantirishda muloqotdan foydalanishning ahamiyati yoritilgan. Shuningdek, kichik maktab yoshidagi o‘quvchilarning “Tarbiya” fanini o‘qitishga integrativ yondashuv asosida muloqotchanlik qobiliyatlarini rivojlantirish hamda ma’naviy yetuk barkamol avlodni tarbiyalashda maktabdagi o‘quv faoliyatining roli haqida so‘z yuritilgan.

  • O'qishlar soni 48
  • Nashr sanasi 10-05-2025
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar117-121
Ўзбек

Ushbu maqolada kichik maktab yoshidagi o‘quvchilarda mustaqil fikrlashni rivojlantirishda muloqotdan foydalanishning ahamiyati yoritilgan. Shuningdek, kichik maktab yoshidagi o‘quvchilarning “Tarbiya” fanini o‘qitishga integrativ yondashuv asosida muloqotchanlik qobiliyatlarini rivojlantirish hamda ma’naviy yetuk barkamol avlodni tarbiyalashda maktabdagi o‘quv faoliyatining roli haqida so‘z yuritilgan.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Muladjanova G.A. o'qituvchi ADPI
Havola nomi
1 1. Rustamova M.M. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida integratsiyalashgan o‘qitish metodikasidan foydalanish. Toshkent 2008. 31-b.
2 2. Hamroyeva R.H. Tarbiya fanini o‘qitishda innovatsion yondashuv. Toshkent: Xalq ta’limi nashriyoti. 2012 y - 55 b.
3 3. Boymurodov N. Amaliy psixologiya T.: 2008 y- 316 b.
4 4. Xazratkulova S. (2024). Boshlang‘ich sinflarda tarbiya darsida integratsiyalashgan ta’limning o‘ziga xos xususiyatlari. Conference on Digital Innovation : "Modern Problems and Solutions". извлечено от https://fer-teach.uz/index.php/codimpas/article/view/1952
5 5. Андреева Г.М. Взаимосвязь общения и деятельности // Общение иоптимизация совместной деятельности. / – М.: «Просвещение» – 1985. – С.147-149
6 6. Дьяченко В. К. Сотрудничество в обучении/ – М.: Педагогика – 1991. – С.41.
Kutilmoqda