18

Ushbu maqolada ijod maktablari o‘qituvchilarining ilmiy tadqiqotchilik ko‘nikmalarini rivojlantirish masalasi tahlil qilinadi. Tadqiqot natijalariga ko‘ra, o‘qituvchilarning aksariyati ilmiy-tadqiqot metodologiyasiga qiziqish bildirsa-da, amaliy ko‘nikmalarga ega emasligi aniqlangan. Muammolarni bartaraf etish uchun ilmiy treninglar, maqola yozish bo‘yicha o‘quv kurslari va ilmiy loyihalarda ishtirok etish imkoniyatlarini kengaytirish tavsiya etiladi.

  • O'qishlar soni 18
  • Nashr sanasi 10-05-2025
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar138-142
Ўзбек

Ushbu maqolada ijod maktablari o‘qituvchilarining ilmiy tadqiqotchilik ko‘nikmalarini rivojlantirish masalasi tahlil qilinadi. Tadqiqot natijalariga ko‘ra, o‘qituvchilarning aksariyati ilmiy-tadqiqot metodologiyasiga qiziqish bildirsa-da, amaliy ko‘nikmalarga ega emasligi aniqlangan. Muammolarni bartaraf etish uchun ilmiy treninglar, maqola yozish bo‘yicha o‘quv kurslari va ilmiy loyihalarda ishtirok etish imkoniyatlarini kengaytirish tavsiya etiladi.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Nurmatova S.I. o'qituvchi ADPI
Havola nomi
1 1. Radjabov A. Ilmiy tadqiqot asoslari. –Toshkent: Tafakkur-Bo‘stoni. 2012. 71-b.
2 2. Asilova G.A. Ilmiy tadqiqot faoliyati asoslari. Uuslubiy qo‘llanma. –Toshkent. 2020. 22-b.
3 3. Tursunov H. Pedagogik tadqiqotlar metodologiyasi. –Toshkent “O‘qituvchi”, 2015. 78-b.
4 4. Karimov S. Tadqiqot metodlari va ularning qo‘llanilishi. –Toshkent: “Fan”, 2016. 112-b.
5 5. Usmonova U. Pedagogik innovatsiyalar va tadqiqotlar. –Toshkent: “Yangi asr avlodi”, 2019. 84-b.
6 6. Abdullayev R. “Ilmiy tadqiqot usullari”. Buxoro – “BuxDU nashriyoti”, 2017
7 7. Ismoilov D. Tadqiqot metodologiyasi va amaliyoti. –Toshkent: “Universitet”, 2014. 91-b.
Kutilmoqda