39

Ushbu maqolada ma’naviy-marifiy tadbirlar orqali talabalarning ijodiy faoliyatini tashkil etishning maqsadi va mazmuni, bajarilishi lozim bo‘lgan vazifalar, mustaqil va ijodiy fikrlash, ijodiy fikrlash qobiliyatlarini aniqlashning turli darajalari, ijodiy faoliyatning o‘ziga xos xususiyatlari, yo‘nalishlari va topshiriqlar turlari bayon etilgan.

  • O'qishlar soni 39
  • Nashr sanasi 10-05-2025
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar240-244
Ўзбек

Ushbu maqolada ma’naviy-marifiy tadbirlar orqali talabalarning ijodiy faoliyatini tashkil etishning maqsadi va mazmuni, bajarilishi lozim bo‘lgan vazifalar, mustaqil va ijodiy fikrlash, ijodiy fikrlash qobiliyatlarini aniqlashning turli darajalari, ijodiy faoliyatning o‘ziga xos xususiyatlari, yo‘nalishlari va topshiriqlar turlari bayon etilgan.

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Asqarov A.R. o'qituvchi ADPI
Havola nomi
1 1. Басова В.М. Формирование социальной компетентности сельских школьников // - Кострома: КГУ, 2004. c.279.
2 2. Sayidahmedov N. Pedagogik mahorat va pedagogik texnologiya // – T.: OPI, 2003.
3 3. Xusanov X. "Oliy ta’lim muassasalarida talabalar faolligini oshirish yo‘llari". Ta’lim va jamiyat jurnali. 2018. 34-40 b.
4 4. Mirzaxo‘jayeva D. Talabalarning ijtimoiy faolliklarini shakllantirush omillari, mezonlari Pedagogs international research journal Volume-6, Issue-1, March-2022. 90-95 b.
Kutilmoqda