152

  Ushbu  maqolada  media  falsafasining  nazariyasi,  ommaviy  kommunikatsiya 
vositalari (media) axborotni yaratish, yozib olish, undan nusxa olish, tirajlash, saqlash, tarqatish, 
idrok  qilish,  muallif  va  ommaviy  auditoriya  o’rtasida  axborot  almashish  vositasi  hisoblanishi, 
mediata’lim,  maktab  o’quvchilari  va  talabalar  tomonidan  ommaviy  axborot  vositalari 
qonuniyatlarini  o’rganishlarini  yoqlaydigan  pedagogika  fani  doirasidagi  maxsus  yo’nalish 
sifatida,  o’quvchi  va  talabalarga  media  dunyosi  hamda  mediamadaniyat  asarlariga  moslashishi ommaviy axborot vositalari tilini o’zlashtirish mediamadaniyat asarlarini tahlil qilishga doir fikr  mulohazalar keltirilgan.

  • Web Address
  • DOIhttps://zenodo.org/doi/10.5281/zenodo.11612075
  • Date of creation in the UzSCI system 19-06-2024
  • Read count 152
  • Date of publication 12-06-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages62-67
Ўзбек

  Ushbu  maqolada  media  falsafasining  nazariyasi,  ommaviy  kommunikatsiya 
vositalari (media) axborotni yaratish, yozib olish, undan nusxa olish, tirajlash, saqlash, tarqatish, 
idrok  qilish,  muallif  va  ommaviy  auditoriya  o’rtasida  axborot  almashish  vositasi  hisoblanishi, 
mediata’lim,  maktab  o’quvchilari  va  talabalar  tomonidan  ommaviy  axborot  vositalari 
qonuniyatlarini  o’rganishlarini  yoqlaydigan  pedagogika  fani  doirasidagi  maxsus  yo’nalish 
sifatida,  o’quvchi  va  talabalarga  media  dunyosi  hamda  mediamadaniyat  asarlariga  moslashishi ommaviy axborot vositalari tilini o’zlashtirish mediamadaniyat asarlarini tahlil qilishga doir fikr  mulohazalar keltirilgan.

Name of reference
1 Masterman L.A Rational for Media Education. In: Media Literacy in the Information Age. New Brunswik (U.S.A) and London (U.K.): Transaction Publishers, 1997: 15-68.
2 Шариков А.В. Так что же такое медиаобразование? // Медиаобразование. – Москва: 2005.С.77-83.
3 Суртаев М.Я.Социология молодежного досуга. С.-Петерб., 1998.С.222.
4 Коджаспирова Г.М., Коджаспиров А.Ю..Словарь по педагогике (междисциплинарный) – М.:2005.-448 с.
5 Федоров А.В.Развитие медиакомпетентности и критического мышления студентов педагогических вузов. М.:2007.616 c.
Waiting