131

Maqolada dunyo olimlarining ijtimoiy intellekt borasidagi talqini bayon qilingan, shuningdek, maktabgacha yoshdagi bolalarda shaxslararo munosabatlarning shakllanishida ijtimoiy intellektning roli yoritib berilgan.  

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 13-09-2024
  • Количество прочтений 131
  • Дата публикации 30-06-2022
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы54-55
Ўзбек

Maqolada dunyo olimlarining ijtimoiy intellekt borasidagi talqini bayon qilingan, shuningdek, maktabgacha yoshdagi bolalarda shaxslararo munosabatlarning shakllanishida ijtimoiy intellektning roli yoritib berilgan.  

Русский

В статье описаны интерпретации мировых ученых о социальном интеллекте, а также о роли социального интеллекта в формировании межличностных отношений у детей дошкольного возраста.

English

The article describes the interpretations of world scientists about social intelligence, as well as the role of social intelligence in the formation of interpersonal relationships in preschool children.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Roziyeva .. Mutaxassis Maktabgacha ta’lim tashkilotlari direktori va mutaxassislarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish instituti tayanch doktoranti
Название ссылки
1 1. Айзенк Г. IQ. Мегамозг. Раскрой возможности своего интеллекта. – М.: Эксмо, 2017.
2 2. Бобнева М.И. Психологические проблемы социального развития личности. – М.,1979.
3 3. Ganjiev F.F. Maktabgacha ta’lim tashkiloti tarbiyachilarida ijtimoiy-psixologik kompetentlik omillarining namoyon etilishi va rivojlanishi. // Psixol. f.n. … dis. avtoref. – Buxoro: BuxDU, 2022. 59 b.
4 4. Емельянов Ю.Н. Активное социально-психологическое обучение. //Монография. – Ленинград : Издательcтво Ленинградского университета, 1985. 166 с.
5 5. Sobirova D.A. O‘qituvchi ijtimoiy intellektining psixologik asoslarini takomillashtirish. // Psixol. f.n. … dis. avtoref. – Toshkent: O‘zMU, 2017. 43 s
6 6. Торндайк Э. Принципы обучения, основанные на психологии. – М.: Юрайт, 2021. 270 с.
7 7. Южанинова А.Л. Проблемы оценивания в психологии. – Саратов, 1984. С. 84-87.
В ожидании