100

мақолада мамлакатимиз таълим тизими орқали бўлажак чет тили ўқитувчиларида миллатлараро ва маданиятлараро компетентлик кўникмаларини шакллантиришнинг ижтимоий-педагогик зарурияти ва мазкур жараённи такомиллаштиришга таъсир этувчи дидактик воситалар таҳлил қилинган.

  • Internet havola
  • DOI
  • UzSCI tizimida yaratilgan sana 22-07-2022
  • O'qishlar soni 100
  • Nashr sanasi 11-06-2020
  • Asosiy tilO'zbek
  • Sahifalar320-325
Ўзбек

мақолада мамлакатимиз таълим тизими орқали бўлажак чет тили ўқитувчиларида миллатлараро ва маданиятлараро компетентлик кўникмаларини шакллантиришнинг ижтимоий-педагогик зарурияти ва мазкур жараённи такомиллаштиришга таъсир этувчи дидактик воситалар таҳлил қилинган.

Русский

В статье проанализирована социально-педагогическая необходимость формирования межнациональных и межкультурных компетентностных навыков у будущих преподавателей иностранных языков через систему образования нашей страны и дидактические инструменты, влияющие на совершенствование данного процесса.

English

the article analyzes the socio-pedagogical necessity of formation of national and cultural competency skills in future Foreign Language teachers through the educational system of our country and didactic tools affecting the improvement of this process. 

Muallifning F.I.Sh. Lavozimi Tashkilot nomi
1 Makhamadjonova M.. Факультетлараро чет тиллар кафедраси ўқитувчиси ФарДУ
Havola nomi
1 Болито Р. , Гулямова Ж. , Иргашева С. (2014). Professional Development through ‘Curriculum Reform: The Uzbekistan Experience’ in Hayes D. (ed), Innovations in the continuing professional development of English language teachers. Буюк Британия.
2 Ўзбекистон Республикасининг Конституцияси. – Тошкент: «Ўзбекистон», 2018. – Б. 4
3 Маънавият: асосий тушунчалар изоҳли луғати. –Т.: Ғафур Ғулом номидаги нашриёт-матбаа ижодий уйи, 2010. – Б.210.
Kutilmoqda